Veelgestelde vragen
Bekijk hieronder enkele veelgestelde vragen plus antwoorden, of bel naar 555 555-5555.

Neem contact met ons op
Telefoon: 085-51155102
E-Mail : info@werlinked.nl
Adres: Klipgriend 12
postcode, plaats: 1356 GB Almere
Bekijk hieronder enkele veelgestelde vragen plus antwoorden, of bel naar 555 555-5555.
Wij zijn 24/7 bereikbaar via de door ons verstrekte gegevens en contact informatie. Wij nemen dan tijdens kantoor uren dan zo spoedig mogelijk contact met u op , om aan uw vragen te voldoen.
Ons hoofdkantoor is op dit moment aan het door ons verstrekte adres op deze pagina.
Als u bij ons op het platform bent ingeschreven , krijgen wij automatisch bericht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op om de verdere stappen te nemen om via ons aan het werk te gaan.
U kunt zeker cursussen volgen via We'RLin ked , bekijk op de website welke cursussen wij aanbieden.In de toekomst komen er meer cursussen bij.
Via ons online platform werk je als zorgverlener op ZZP-basis, waardoor je zelf de regie over je agenda hebt. Je kiest eenvoudig de zorgvragen die jij leuk vindt en die passen bij jouw beschikbaarheid.
Door de nieuwe regeling per 1 januari 2025 kan het zijn dat zorginstellingen strenger gaan zijn met het opvullen van diensten door zzp’ers. Dit omdat zij uiteindelijk voor forse boetes komen te staan als zij niet aan deze regels voldoen.
Dit zou het gevolg kunnen hebben dat zorginstellingen weer teruggaan naar de vaste diensten en detacheerders in plaats van de zzp’er. Wij begrijpen dat deze veranderingen voor jou als zzp’er in de zorg veel invloed kan hebben, en dat je dit voor wil zijn om niet straks zonder werk te zitten.
Daarom willen wij je graag helpen en ondersteunen in deze overgangsperiode. Door middel van blogs op onze website zullen wij je de komende tijd op de hoogte houden van de ontwikkelingen en de begrippen zoals pensioensregeling, wet DBA, VBAR, bedrijfsrisicoverzekering en nog veel meer.
Wij hebben op dit moment geen vestigingen in het buitenland , maar wie weet wat de toekomst ons gaat brengen.Wel hebben wij in ons netwerk contact met buitenlandese zorgaanbieders.
Als u niet tevreden bent over onze diensten , kunt u gewoon contact met ons opnemen en uw ontevredenheid bij ons bekendmaken.Wij gaan dan met u in gesprek om tot een oplossing te komen.
Ook kunt u een klacht indienen via onze klachtenregeling via de website , en dan word deze keurig in behandeling genomen.